سیاست از دید غرب

یک روز یک پسر کوچولو که می خواست انشاء بنویسه از پدرش می پرسه: پدر جان؛ لطفا برای من بگین سیاست یعنی چی !؟
پدرش فکر می کنه و می گه : بهترین راه اینه که من برای تو یک مثال در مورد خانواده خودمون بزنم که تو متوجه سیاست بشی.من حکومت هستم، چون همه چیز رو در خونه من تعیین می کنم.
مامانت جامعه هست، چون کارهای خونه رو اون اداره می کنه.
کلفت مون ملت فقیر و پا برهنه هست، چون از صبح تا شب کار می کنه و هیچی
تو روشنفکری چون داری درس می خونی و پسر فهمیده ای هستی.
داداش کوچیکت هم که دو سالش هست، نسل آینده است.
امیدوارم متوجه شده باشی که منظورم چی هست و فردا بتونی در این مورد بیشتر فکر کنی.
..
زندگی دانشجویی به روایت تصویر
ساعت ۲ نصف شب یک اتاق (دیسکو۱۴)
ساعت ۳ نصف شب کل خوابگاه منهای سرپرست (نایت کلوب۰۱۱۱)
ساعت ۴ صبح هنگام خواب 
وضعیت تحصیل در خوابگاه


اولین روزهای خوابگاه
گفت و گوی صمیمانه برسرآماده کردن صبحانه بعد از گذشت چندروز
پایان گفت و گو 
امکانات غذایی در خوابگاه 
طریقه ظرف شستن درخوابگاه![]()
اواخر ترم وضعیت ۷۰درصد دانشجویان
و این هم آخر عاقبتش!!....!
کارشناسی ارشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این مطالب جایی به چشمم خورد به نظرم مفید اومد
امیدوارم که به درد شما هم بخوره
حقایق زندگیــــــــ.......
” بگو ببینم چه مرگته ”
از یه رفیق خیلی بیشتر از حرفای کلیشه ای
“عزیزم چی شده”
بیشتر میچسبه….!

دو تا نصیحت …!
1آ.شغال هم که باشید قابلیتِ بازیافت دارید ، امیدتونو از دست ندید خلاصه !
2.باور کنید استفاده از کلمات رکیک شما را به انسانی کول و باحال تبدیل نمیکند
دو ساعت پشت تلفن معطلی که گوشی رو برداره، تا میایی خمیازه بکشی یارو میگه الو!
دیدن یه سوسک توی اتاق خواب درواقع مسئله خاصی نیست
مسئله خاص از اونجا شروع میشه که : سوسکه ناپدید میشه… !! 
من موندم این مخترع نون تافتون چه فکری کرده این همه سوراخ گذاشته رو این نوون؟؟؟
یه لقمه درست حسابیم نمیشه گرفت همش نشت میکنه! 
فقط یه ایرانی میتونه بعد از شنیدن صدای پیغامگیرِ تلفن بگه “عِـه رفت رو پیغامگیرشون” و سریعاً تلفن رو قطع کنه !!
بعضی آهنگها هستن که گوش میدی میگی
“من کی زندگیمو واسه این تعریف کردم که این از روش آهنگ ساخته؟؟
یه نصیحت
زمانی که گوشی را روی حالت بلندگو قرار میدهید حتما به شخصی که آنطرف خط هست اطلاع دهید. :|
بعضی مواقع خیلی گند کاریها اتفاق می افته وقتی شخص دیگه ای هم کنار شما باشه ….!
سلامتیه پـــــت و مــــت
چون نه هیچی تو مغزشون بود،نه هیچی تو دلشون!
یه مثل کامپیوتری هست که میگه :
حال ما اینــقــدرا هـم خوب نیست ، فـتـوشـاپــه !
هموجور که نمره دلیل بر هوش نیست… سن هم دلیل بر فهم و شعور نیست !!! 
ای خدا دمت گرم ما رو بفرست به مرحله ی بعد دیگه!! این مرحله که همش غولــــــــه!!!
راستی
یکی از دغدغه های دوران کودکی من این بود که “نخ” وسط نبات چی کار می کنه آخه؟
از من به شما نصیحت:
کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه
بیشتر از همه تنهاست
اون رو تنها نذارید
چون هیچوقت به شما نمیگه که بهتون نیاز داره …
یارو زنگ زده بود رادیو میگفت، پیغام من به اوباما اینه که اگر روزی صد تا موشک بزنی به تهران ما یک قدم عقب نمیریم!
مجری پرسید از کجا تماس میگیرید؟
گفت: فیروز آباد فارس!
دست در دست هم دهیم به مهر

ما درس سحر در سر میخانه نهادیم
محـصول دعــا در ره جانانه نــهادیم
سلام
شاید تو سن ما بهترین داشته هامون میتونه افکار و آرزوهایی باشه که داریم و از طرفی چون یه دست صدا نداره برای موفقیت و پیروزی واقعی باید همه خیرخواه همدیگه باشن تا بتونیم به یک آرمان شهر واقعی برسیم.
حالا دوستان عزیزم ازتون میخوام که اگه پیشنهادی برای بهتر شدن باهم و ایده ای برای کار گروهی دارین اونو در طبق اخلاص گذاشته و خیرخواه همدیگه باشیم.
تو قسمت نظرات منتظرتونیم اگه یه جمله خاص برای یه نفر خاص که زاییده ذهن مبارک خودتون باشه رو هم از دوستان دریغ نکنید
امیدوارم این پست کمکی باشه تا با کمک همدیگه به تعالی برسیم و آیینه همدیگه تو این پست باشیم.....
هخامنشیان در آسمان چه می دیده اند ؟





